Muka Surat

yey..RAYA :D

Wow..da lama aku x tulis dlm blog ni.. pejam celik pejam celik da ramadan dan syawal pula bakal menjelma hari ahad bersamaan 19 ogos 2012.. :D so, aku nk ambik kesempatan ni tuk mintak maaf zahir dan batin.. kalau ada slh n silap yg telah aku lakukan tu.. aku bukannye sengaja.. sorry ye.. hari raya ni,jemput la dtg rumah..dan ringan2kan la tngan tu untuk bagi duit raya dkat aku..HEHE.. :P tahun ni aku raya dekat semenyih dulu.. pastu hari raya ke tiga kot baru raya kat melaka.. dan kemungkinan tahun ni aku akn jumpa sepupu aku yg da lama x jumpa tu KOT.. aku x tau la aku patut gembira atau sedih... hmm.. x p.. aku hrp raya thun ni aku happy.. :) ha.. baju raya aku tahun ni PURPLE BLING BLING tau.. jgn cemburu.. :P :P hehe.. 

                  ..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.. 

            (: ikhlas dari NASUHA AZRA :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...